Konsumenci chętniej sięgają po filmiki instruktażowe niż po papierowe instrukcje. Dzięki ruchomym obrazom łatwiej jest zrozumieć konkretne działanie i nie ma tu miejsca na żadne niedopowiedzenia.
Instrukcja obsługi fizycznego produktu – Fizyczna prezentacja produkt dla swoich klientów; jest to forma filmu reklamowego, tylko dużo bardziej szczegółowa, informuje użytkownika o tym, jak działa dany produkt, jak konsument może go samodzielnie włączyć lub obsłużyć.
Prezentacja informująca o działaniu – jeśli Twoja firma opiera się na produkcie, którą jest aplikacja, to filmik instruktażowy pomoże użytkownikowi wyjaśnić, jak działa aplikacja, jak ją zainstalować oraz jak z niej korzystać.
Szkolenie dla pracowników; w formie prezentacji lub krótkiego filmiku. - Świeżo zatrudnieni pracownicy, którzy muza przejść przez szereg szkoleń na dane stanowisko, nie muszą już specjalnie pojawiać się na miejscu w pracy – wystarczy, że będą mogli obejrzeć i zapoznać się kolejno ze wszystkimi szkoleniami zdalnie. Takie filmy szkoleniowe zaangażują Twoich pracowników dużo bardziej niż książki lub prezentacje, zapobiegnie to niepotrzebnym kłopotom w przyszłości spowodowanych nieznajomościom BHP czy innych zasad.
Film instruktażowy dotycząca usług – filmy tego typu będą idealne dla pracowników, jak i dla klientów. Pracownicy mogą dokładnie zapoznać się z usługami, które muszą przyswoić. A jednocześnie klienci, nie muszą kontaktować się z Tobą lub przyjeżdżać do Twojej firmy; wystarczy, że na swojej stronie posiadasz filmik związany z usługami, które możesz mu zaoferować.
Szkolenie DIY – Film instruktażowy służy twoim klientom do samodzielnego wykonania czynności związanej z twoim produktem. Koniec z niepotrzebnym drukowaniem długich niejednoznacznym instrukcji wystarczy kod QR znajdujący się przy produkcie, który poprowadzi użytkownika prosto do filmu instruktażowego związanego z np. montażem. Jest to dodatkowy atut, jeśli twoja firma zmierza w stronę ekologii.
Powyższe rodzaje filmów szkoleniowych to tylko pewien sposób organizacji, a projekt, który razem z nami przygotujesz, może mieć zupełnie inną formę lub może mieszać ze sobą wszystkie podane rodzaje. Razem z nami przygotujesz skuteczny firm dla swojej firmy.
Zebranie informacji dotyczących projektu, celu projektu, osadzenia w odpowiednich mediach, ustalenie grupy docelowej. Następnie w celu wykonania filmu reklamowego, FilmowyReklamowy musi mieć pełen wgląd na proces, który zleceniodawca chciałby pokazać w reklamie. Najlepiej sprawdzi się tu rozmowa z osobą upoważnioną lub pracownikami, którzy na co dzień pracują przy tym procesie.
Przygotowanie scenariusza filmu, storyboardu oraz harmonogramu pracy.
W filmach instruktażowych najbardziej przemawiający będzie głos lektora, szczególnie jeśli filmem reklamowym musimy przekazać dużo treści – stąd kolejnym etapem jest nagranie głosu lektora i jego komentarza do filmu. Ewentualnie jeśli w produkcji ma być tylko i wyłącznie podkład dźwiękowy oraz krótkie napisy to przygotowanie scenariusza również musi zawierać wszystkie sceny wraz z podpisami. Na tym etapie wybieramy również muzykę na przykład z banku muzyki.
Wykonanie nagrań podczas dni zdjęciowych.
Przygotowanie dodatkowej oprawy graficznej, plansz graficznych, wykresów, ruchomych elementów, napisów, infografik oraz logo.
Łączenie powyższych elementy w całość i nadanie im ewentualnego ruchu.
Czas trwania realizacji filmu reklamowego trwa kilka tygodni, wszystko zależne jest od poziomu skomplikowania projektu, ilości dni spędzonych na planie filmowym oraz dodatkowej pracy w postaci na przykład animacji 2D a w tym; przygotowanie ich oraz wprawienie w ruch.
Każdy projekt wyceniamy osobno a podczas ustalania harmonogramu pracy. Natomiast już na etapie preprodukcji jesteśmy w stanie podać wstępną datę oddania projektu.
Cena za film instruktażowy to wydatek o bardzo szerokich widełkach cenowych. Koszty sięgają od 1500zł do nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych. Na cenę mają wpływ czynniki takie jak:
Poziom skomplikowania projektu
Ilość aktorów, którzy mają wystąpić w produkcji.
Ilość oraz rodzaj lokalizacji; czy jest to hala produkcyjna firmie, czy może specjalnie wynajęte studio lub biuro.
Czy do produkcji filmu będzie potrzeba użycia ujęć z drona.
Na cenę ma również ilość dni oraz godzin spędzonych na planie zdjęciowym.
Wykorzystanie animacji, a w tym dodatkowo poziom trudności wykonania animacji, czy będzie to forma whiteboard, zwykła animacja 2D, animacja 3D itd.
Dodatkowe koszty za lektora, bank muzyki lub efekty dźwiękowe itd
Film instruktażowy może być subtelną strategią reklamową produktów twojej firmy. Dostarczając klientowi wysokiej jakości instruktaż montażu lub obsługi danego produktu, najlepiej oprawione głosem specjalisty, który zna się na rzeczy, poleca, a zarazem jednocześnie, wystawia pozytywną recenzję, powoduje, że klient dostaje oprócz recenzji czy filmiku informacyjnego, subtelną pozytywną reklamę Twoich produktów.
Dodatkowym plusem jest, to, że opowiadając w filmie o swoim produkcie, sposobie jego wykonania, przedstawieniu całego cyklu produkcji oraz montażu i jego obsługi, zyskujemy zaufanie klientów. W końcu film instruktażowy wpuścił ich do samego serca firmy, dzięki czemu klient ma większą pewność co do jakości twojego produktu oraz co wiarygodności twojej firmy, co przełoży się bezpośrednio na zakup twoich usług.
Poznajemy klienta z naszym produktem, a przedstawiając mu dokładnie cały proces montażu, uruchomienia oraz obsługi, klient czuje się odpowiednio doinformowany i nie zadaje zbędnych pytań. Audiowizualne wyjaśnienie ważnych kwestii zastępuje długie poradniki czy tradycyjne papierowe instrukcje. Tradycje instrukcje obsługi oraz poradniki powoli odchodzą w zapomnienie.
Jednorazowe nakręcenie filmu szkoleniowgo na przykład: obsługi maszyn lub szkolenia na dane stanowisko to jednorazowy koszt, a film zostanie z Tobą firmie na dłużej, przez lata, Będziesz mógł go pokazywać nowym pracownikom lub potencjalnym inwestorom. Są to zdecydowanie mniejsze koszty finansowe oraz czasowe w przeciwieństwie do organizowania tradycyjnych szkoleń czy spotkań w firmie.
Produkcje filmowe w naszej firmie to profesjonalne nagrania, które charakteryzują się wysoką jakością, kreatywnością, nieszablonową formą oraz niebanalnymi kadrami.
W naszych produkcjach nie zetkną się Państwo z przewidywalnym scenariuszem, do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie i to jest coś, co najbardziej nas pociąga w naszej pracy. W dodatku jesteśmy bardzo elastyczni, do określonego budżetu dobierzemy odpowiednią formę filmu tak, aby obie współpracujące ze sobą strony były zadowolone.
Nasi klienci