logo filmowyreklamowy

Filmy wizerunkowe

Zamierzasz zrobić pozytywne wrażenie na klientach i odbiorcach, zadbać o lepszy odbiór i postrzeganie Twojej firmy czy marki, to właśnie za pomocą takich narzędzi jak materiały wideo, animacja, grafika komputerowa.

W pewnym sesje jest to film produktowy porównywalny do zakładki na stronach internetowych pt: ,,o nas”. Audiowizualna wizytówka to obecnie nowoczesna strategia PR. Film wizerunkowy to dobra opcja dla tych, którzy z jakiś powodów mają nadszarpniętą reputację, ale też i dla tych, którzy nie mają problemu z wizerunkiem i chcą go po prostu ocieplić.

Filmy wizerunkowe – kto powinien po nie sięgnąć

Lepszy wizerunek

Coś takiego jak zbyt dobry wizerunek nie istnieje. Dla wielu nasza marka może kojarzyć się pozytywnie, a inni nie mają pojęcia o naszym istnieniu. Taki film przyda się każdemu, jeśli tylko zależy nam na pozytywnym odbiorze i skojarzeniach pozytywnych. Firmy, przedsiębiorstwa, instytucje to główni odbiorcy tego typu materiałów, które mają na celu ocieplenie naszego wizerunku i chcą budować w potencjalnych odbiorcach pozytywne odczucia odnośnie nas samych.

Jeśli jednak nie mamy zbyt dobrej opinii

Niezbyt pochlebna reputacja doskwiera nam na co dzień, czujemy że klienci nie mają pozytywnych odczuć odnośnie naszej firmy. Spot wizerunkowy to okazja dla instytucji lub przedsiębiorstw na pokazanie się w jak najlepszej strony, w lepszym świetle niż dotąd. Relacje biznesowe również mogą ulec poprawie gdy dostrzegamy problemy w otoczeniu. Niech jedna PR-owa wpadka nie zakłóci tego na co pracowaliśmy długie lata. Materiały wizerunkowe z pewnością będą w takich sytuacjach pomocne.

Human-relations

Przedsiębiorstwo to nic innego jak grupa powiązanych ze sobą zawodowo ludzi. Wspólne relacje są niezmiernie ważne do budowania zdolnych ekip, jednostek i kreowaniu nowych trendów. Film wizerunkowy oczywiście ten o dobrej realizacji to narzędzie, które działy HR mają w zanadrzu podczas poszukiwania odpowiednich specjalistów w danych dziedzinach. Pomagają zaprezentować naszą firmę jako godnego zaufania pracodawcę i sprawić, że ludzie, których potrzebujemy zechcą u nas pracować.

Rebranding naszej firmy

Czujemy, że czas na zmiany? Film wizerunkowy dla firm, które chcą dotrzeć do nowego grana odbiorców, poszerzyć działalność o nowe produkty i usługi, wprowadzić jakieś zmiany w firmie może być doskonałym rozwiązaniem. Taki materiał niejako przedstawia nas w nowym świetle w oczach klientów i tworzy nowy image. Połączenia firm, fuzje, przejęcia, powstające przez to nowe marki lub inne zmieniające wizerunek często wymagają przedstawienia odbiorcom nowego, zmienionego „ja”, tak aby odbiorca jednocześnie kojarzył doświadczenie, ale i spodziewał się nowego, lepszego ze strony naszej firmy.

Film wizerunkowy – czy warto?

To jak wyglądamy jest naszą wizytówką. Czy to w życiu czy w biznesie warto dbać o dobre wrażenie, które stwarzamy i po sobie zostawiamy. Pozytywny odbiór niesie ze sobą wiele korzyści wśród klientów, czy także mieszkańców Twojego miasta, czy bliższej lub dalszej społeczności. Przekłada się to na zadowolonych klientów, większe obroty i tym samym większe zyski.

Godny zaufania

Obraz tego jak wygląda nasza firma od podszewki, standardy pracy i produkcji, codzienne rzeczy ma wpływ na zaufanie. W filmach wizerunkowych ważne są wypowiedzi zwykłych ludzi, klientów, pracowników, zarządu, ale również potencjalnych klientów, którzy jeszcze nie nabyli u nas produktu. Wypowiedzi w pozytywnym tonie na pewno wpłyną dobrze na relacje z ludźmi.

Poszerzanie grupy odbiorców

Zwiększenie popularności marki, projektów, produktów firmowych to cel dobrego filmu wizerunkowego. Zwiększenie ruchu na Waszych stronach internetowych i konwersje to dodatkowy efekt takich materiałów. Ciekawy materiał w postaci nowoczesnego materiału wideo z pewnością będzie lepszym rozwiązaniem niż tekst pisany i wzbudzi większe zaufanie gdy przekaz będzie od drugiej, żywej osoby.

Utrwalanie treści

Zatrzymanie pozytywnego odbioru u klientów to nie jedyna rzecz, która wpłynie na dłuższą metę pozytywnie. Trzeba zadbać o utrwalenie odczuć na jak najdłużej. Skupienie wymagane podczas oglądania i przekaz werbalno - obrazowy ma za zadanie zatrzymać przekazywaną treść. Oba sposoby przekazu angażują mózg odbiorcy możliwie w najlepszy sposób i wpływają na lepsze zapamiętywanie treści. Dla utrwalenia przekazu stosuje się jeszcze szereg zabiegów takich jak podkład muzyczny, specyficzny głos lektorski, narracja, efekty animacyjne.

Filmy wizerunkowe które są skuteczne

Wyznacz ważne elementy

Określenie celu jakiemu ma służyć produkcja filmu wizerunkowego jest bardzo ważnym elementem. Zwrócić trzeba dużą uwagę na mocne strony, zalety oraz pozytywne rzeczy związane z Twoją firmą. Nie przedłużaj przekazu. Długość nie może być męcząca dla widza. Krótko i treściwie, w ciągu dwóch minut jesteś w stanie zatrzymać i zaciekawić odbiorce.

Pozytywnie i uczciwie

Biznes wymaga od nas uczciwego podejścia, szczególnie w obecnych czasach gdy klient ma wiele informacji w internecie odnośnie swoich wątpliwości. Ważne jest, aby prezentować się w miarę możliwości przejrzyście i uczciwie, podkreślać swoje mocne strony i zalety. Wzbudzenie zaufania to cel naszego filmu, a jednocześnie trzeba być autentycznym.

Znormalizowany przekaz

Film wizerunkowy musi być charakterystyczny, ale jednocześnie trzeba pamiętać, że nienarzucający się oraz subtelny. Nie pasuje tam agresywny montaż, kolorystyka, wrzucanie logotypów gdzie się da. Przekaz przesadzony w którąś ze stron reklamy może doprowadzić do utraty wiarygodności przekazu. Spokojny głos, stonowane barwy, pozytywna mimika twarzy to podstawy zaufania, które trzeba przekazać odbiorcom.

Działaj ze swoim wizerunkiem

Zajmiemy się dla Ciebie i Twojego biznesu stworzeniem filmu budzącego pozytywne skojarzenia. Twój wizerunek stanie się znakiem rozpoznawczym. Oferujemy stworzenie filmu wizerunkowego od podstaw, aż do finalnego efektu z dbałością o stronę wizualną, merytoryczną i techniczną. W przypadku wyceny skontaktuj się z nami poprzez zakładkę kontakt, aby uzyskać niezbędną pomoc doradczą oraz ofertę.

Nasi klienci