Dopasowane do Ciebie
Wiele jest cytatów dotyczących filmów, wiele jest powiedzeń o samodoskonaleniu się oraz inwestowaniu w siebie. Nie sposób ich teraz wszystkich przytoczyć, ale jedno jest pewne. Treść, którą chcemy przekazać drugiej osobie jest najważniejsza. Nie wystarczy już tylko rzucić krzykliwym hasłem, kolorowym neonem czy nie angażować się w interakcje z klientem. Coraz ciężej stworzyć skuteczną reklamę, a przede wszystkim coś co nie zostanie zignorowane a przykuje spojrzenia na dłużej.
Jak stary jest świat ludzie wiedzieli, że reklama jest dźwignią handlu, tym samym filmy reklamowe nie są czymś nowym. Popularyzacja internetu sprawiła że stały się one bardzo skutecznym środkiem informacyjnym. Plusem takiego rozwiązania jest to, że w krótkiej formie możemy przekazać wiele ważnych dla nas treści, nieporównywalnie szybciej i przyjemniej dla odbiorcy niż podczas reportażu bądź wywiadu. Krótkie filmy promocyjne bądź filmy reklamowe to bardzo dobry sposób, aby nawiązać kontakt z osobą z drugiej strony monitora.
Przedsiębiorstwa i firmy w obecnych czasach coraz częściej korzystają z marketingu internetowego. Filmy reklamowe, filmy wizerunkowe bądź filmy korporacyjne są nieodłączną częścią i planu rozwoju.
Doświadczenie nabyte przez nas przez lata pracy pozwoliły na opracowanie rozwiązań, które przynoszą efekty a co najważniejsze dają gwarancję sukcesu kampanii reklamowej zawierającej materiały wideo i fotograficzne.
Dokładny wywiad, ustalenie oczekiwań Twojej firmy oraz przekazanie celu pozwoli nam pod każdym kątem dopasować, dobrać i stworzyć treści filmu reklamowego. Dopasowujemy finansowe możliwości przeznaczonych na promocje funduszy do realnych wyników, które możemy uzyskać dzięki produkcjom filmowym. Wkład, który wniesiemy w rozwój Twojej firmy nigdy nie jest jednolity. Możemy opierać się na pomyśle stworzonym od podstaw razem z nami, jak również czymś co macie w głowie i szukacie kogoś do jak najlepszej realizacji tego pomysłu. Doskonale wiemy jak sprawić by oba pomysły na współpracę przy filmie reklamowym.
Sama cena filmu reklamowego może być uzależniona od wielu czynników. Czy jest to film reklamowy w postaci wideo, czy też chodzi o animacje 3D lub 3D. Mówiąc o wideo wpływają na koszty takie rzeczy jak ilość aktorów, lokalizacja i ilość miejsc nagrań, skomplikowanie scenariusza czy efektowna czy spokojna postprodukcja. Mocno uśredniając koszty to od 3tyś zł w górę, gdzie górna granica może sięgać nawet 500tyś zł przy dużych, wysokobudżetowych produkcjach telewizyjnych.
Wykonanie i prosta realizacja to czas minimum 2 lub 3 tygodnie, a bardziej skomplikowane materiały od miesiąca w górę. Czas potrzebny na wykonanie skutecznego filmu reklamowego jest mocno uzależniony od jego typu i rodzaju oraz tego czego wymagać będzie całe przedsięwzięcie.
PREPRODUKCJA
Główne ustalenia, twoje oczekiwania, wybór formy filmu reklamowego, konsultacje, opracowanie scenariusza, ustalenie harmonogramu oraz wszystkich szczegółów dotyczących lokalizacji itd.
PRODUKCJA
Ten etap dotyczy wszystkich filmów reklamowych, filmów wizerunkowych, filmów korporacyjnych, filmów produktowych oraz pozostałych – realizacja nagrań w ustalone dni zdjęciowe
POSTPRODUKCJA
Montaż, obróbka, podłożenie materiału dźwiękowego, lektora, animacji 2D, grafik, plansz informacyjnych oraz ewentualne poprawki.
Kolorowy materiał przedstawiający produkt bądź infografiki informacyjne. Ciekawy i chwytliwy, zwykle krótki materiał, zwykle prosty i tani w realizacji. Produkt w wirtualnym środowisku przy podstawowych funkcjach. Dłuższe formy to tzw explainer video, czyli takie”jak to działa” wykonane na podstawie grafik, animacji 2D i infografik informacyjnych. Te zwykle są droższe i uzależnione są mocno od długości filmu oraz ilości ruchomych elementów.
Zwykle jest to tańsza forma filmu reklamowego wykorzystującego aktorów i wiele lokalizacji. Często wybierany materiał do potrzeb internetu z uwagi na jego niższy budżet produkcyjny. Można w miarę przystępny sposób przedstawić każde zagadnienie wykorzystując niewiele środków zewnętrznych, często studio i prezentera oraz krótką animacje.
Internet chętnie przyjmuje te formy filmu promocyjnego. Polega on na znalezieniu i przygotowaniu filmu reklamowego z gotowych nagrań, które istnieją w różnych bazach danych wideo za określoną cenę. Koszt ich zakupu to największy wydatek w tym przypadku, przez co przez to rozwiązanie często sięgają mniejsze firmy właśnie ze względu na budżet. Wadą tego rozwiązania jest fakt, że jesteśmy mocno ograniczeni przy tworzeniu scenariusza, gdyż dostępne pliki wideo w serwisach są ograniczone i mogą nie zawierać wszystkich potrzebnych nam materiałów. Jednak możemy zaprezentować coś w miarę przystępny sposób i poruszyć często popularne tematy, posiłkując się czasem infografikami.
Realistyczne warunki, samo życie w naturalnych warunkach to podstawy takiego filmu. Prezentując produkt w warunkach normalnego użytkowania. Dla przykładu można przedstawić telefon podczas jego używania, a nie w warunkach studyjnych. Buty do biegania najlepiej będzie przedstawić na trasie podczas treningu, a płatki śniadaniowe podczas posiłku. Powoduje to, że produkt nie jest „niedostępny” i używać może go każdy.
Od przygotowania dania do jego podania. Czasem prezentacja miejsca przygotowania posiłku, czasem postaci je przygotowujących. Taki film reklamowy oddziałuje na apetyt i emocje widza.
Rekomendacja jest najlepszą formą reklamy. Często bywa że chcemy zobaczyć osobę, która opowie nam jakie są jego wrażenia. Znany celebryta, profesor, właściciel firmy, czy nawet zwykła osoba czy pracownik, to co mówi i odczuwa sprawia, że widz potrafi utożsamić się z tą osobą. Czasem postać historyczna, czasem zmyślona postać, o określonych cechach pasujących do naszej marki. Takie materiały na pewno podbudowują zaufanie do marki produktu, lub jego samego.
Krótkie momenty, niejednokrotnie niepowiązane ze sobą, ale razem tworzące całość. Różne sytuacje, obrazują jak nasz produkt bądź firma radzi sobie w przeróżnych okolicznościach. Krzesło przedstawia się podczas pracy, a drukarkę podczas pracy w biurze.
Istnieje problem, który trzeba rozwiązać. Pokaż trudności, sytuacje i możliwości. Nasz produkt niech będzie rozwiązaniem tego problemu. Problem bólu kręgosłupa? Nic prostszego. Zarzyj tabletkę a problemy znikną. Zapomnijmy więc o problemach skoro mamy rozwiązanie.
Krótki sponsorski klip zwykle długości 6-8 sekund. Połączona forma prezentacji produktu, bądź instytucji czy marki z dodanymi elementami animowanymi i obrandowany w duży sponsorki billboard.
Podobne rzeczy, a kontrastowe zestawienie to główny motyw tego filmu reklamowego. Czasem jest to produkt konkurencji, czasem nasz własny na zasadzie porównania funkcji i specyfikacji. Zestawienie ma na celu wybrać ten lepszy i bardziej trafiony produkt, tak więc trzeba mieć na uwadze, aby mieć czym wyróżnić się na tle konkurencji.
Skojarzenia i przenośnie często opisują otaczający nas świat w zwykłych rozmowach. Tak samo wyglądają działania marketingowe mające na celu skupienie odbiorcy oraz gdy trudne jest wizualne przedstawienie produktu bądź działania. Spotkanie na szczycie, odpowiedzialność i trudne decyzje, głowy państw dyskutują ze sobą i nie mogą dojść do porozumienia. Wtedy każdy dostają kawałek czekolady i nagle rozmowy stają się gładkie, przyjemne i wszyscy dochodzą do porozumienia bez najmniejszego problemu.
Film reklamowy jak każdy materiał filmowy ma przyciągać uwagę i intrygować a przede wszystkim ma być skuteczny i zwiększać sprzedaż.
Nieważne jaki rodzaj filmu reklamowego wybierzemy musimy za jego pomocą osiągnąć cele, które sobie postawiliśmy. Czasem jest to zwiększenie sprzedaży, czasem rozpoznawalność marki czasem inne rzeczy.
Dobre wyeksponowanie produktu, bądź osoby w filmie reklamowym jest niezwykle ważny. Dobór oświetlenia i kolorystyki, czy kostiumów nie może odciągać uwagi od podmiotu produkcji. Ekspozycja jest niezmiernie ważna. Oświetlenie ma nieodzowny wpływ na materiał i jego odbiór. Lepsze światło – lepsza produkcja – lepsze efekty. Ta sama rzecz w różnym oświetleniu potrafi diametralnie zmienić odbiór. Zwróćmy więc uwagę na światło!
Zaplanowanie działań od A do Z to klucz do dobrej, przemyślanej reklamy. Napisanie scenariusza, czy koncepcji filmu reklamowego, dobór aktorów i miejsc, kolejność scen czy nawet rozrysowanie storyboardu to nieodzowny element przygotować do nagrania czegoś wyjątkowego. To właśnie tymi elementami wyróżniamy nasze produkcje. Najpierw myśl potem nagraj i sklej.
Musisz nawiązać więź między osobą po drugiej stronie monitora bądź telefonu. Proste przesłanie często jest czytelniejsze w odbiorze, a równie dobrze oddaje zasadę działania. Śmiejmy się, ekscytujmy, okazujmy emocje jeśli takie nam towarzyszą. To jest to co odróżnia film od bardzo dobrego filmu. Niech nasz widz poczuje się jakby był obok nas albo samemu przeżywał to co się właśnie dzieje
Lokowanie produktu to nieodzowny element dobrego filmu reklamowego. Trzeba pamiętać by elementy reklamowe były widoczne na tyle by widz zawsze gdzieś z tyłu głowy miał to na uwadze. Jednocześnie nie może być nachalne by nie zniechęcić odbiorcy. Jednym słowem wszystko z umiarem, ale nie zapominaj o brandingu.
Rynek obecnie to w większości internet, przez co nie drukuje się już tyle ulotek co kiedyś, nie wykupuje rubryk w gazetach. Telewizja również traci odbiorców na rzecz internetu, ale póki co jeszcze się dość dobrze trzyma. Dobrze dopasowana reklama pod odbiorcę, czyli tzn targetowanie reklamy to klucz do rozsądnego wydawania budżetu na marketing. Trzeba wiedzieć kiedy i gdzie wyświetlić nasze filmy reklamowe.
Im bardziej autentyczny jest przekaz w filmie reklamowym, poparty przez na przykład krótki wywiad czy relację pracownika lub inwestora ty bardziej wiarygodna będzie Twoja firma w oczach odbiorów. Zyskasz tym na zaufaniu, takie filmy reklamowe działają dużo lepiej, ponieważ chcą pomóc odbiorcy, a nie go naciągnąć.
Spróbuj wybić się spoza konkurencji nietuzinkowym filmem reklamowym, może być to niekonwencjonalny pomysł na fabułę reklamy lub specyficzny humor, charakterystyczne kolory kojarzące się tylko z twoją firmą. Kreatywność opiera się również na rodzaju filmu reklamowego, bamper, b-roll, dynamiczny spot, animacja wykonana w stylu whiteboard, wszystkie wymienione formy reklamy odbiegają od standardów, które spotykamy w telewizji. Wraz z zespołem FilmowyReklamowy stworzysz niekonwencjonalną skuteczną reklamę, która przełoży się na sprzedaż.
Krótki sponsorski klip zwykle długości 6-8 sekund. Połączona forma prezentacji produktu, bądź instytucji czy marki z dodanymi elementami animowanymi i obrandowany w duży sponsorki billboard.
Tak zwane call to action, czyli wezwanie widza do działania; charakterystyczne animacje 2D, które najczęściej spotkamy w mediach społecznościowych: Wszystkie przyciski w stylu ,,kliknij", ,,dowiedz się więcej", podstawione linki do artykułów lub kart produktowych czy wzywające do działania hasztagi, umieszczamy na końcu filmu reklamowego i ma to zachęcić widza do interakcji ze spotem reklamowym. Dzięki nim, widz zostanie odesłany na twój fanpage lub stronę internetową. Call to action zwiększa chęć zakupu, a jednocześnie pozwala na szybszy sharing, czyli dzielenie się twoją reklamą z innymi.
Zadzwoń 504 282 990 lub napisz reklama@filmowyreklamowy.pl
Ustalimy co jest dla Ciebie ważne i pozyskamy potrzebne informacje
Pomożemy w wyborze odpowiedniej reklamy i filmu promocyjnego
Przygotujemy ofertę skrojoną pod Twój budżet
Poprowadzimy przez procesy produkcji
Wymyślimy razem skuteczny film reklamowy i pomożemy Ci osiągnąć większy sukces
Zobcz również na naszej stronie Produkcja filmowa oraz Filmy promocyjne
NASZE ZASIĘGI
Realizujemy projekty na terenie całej Polski. filmy reklamowe Łódź województwo Łódzkie, filmy reklamowe Kielce województwo świętokrzyskie, filmy reklamowe Warszawa województwo mazowieckie, filmy reklamowe Wrocław województwo dolnośląskie, filmy reklamowe Lublin województwo lubuskie, filmy reklamowe Poznań województwo wielkopolskie, filmy reklamowe Toruń województwo kujawsko-pomorskie, filmy reklamowe Katowice województwo śląskie, filmy reklamowe Kraków województwo małopolskie, filmy reklamowe Szczecin województwo zachodnio-pomorskie, filmy reklamowe Gdańsk województwo pomorskie, jak i wiele innych miejsc oraz poza granicami naszego kraju.
Nasi klienci