logo filmowyreklamowy

Filmy korporacyjne

Od lat wykonujemy skuteczne filmy korporacyjne, które pomagają przedsiębiorcom osiągnąć cele, które sobie wyznaczyli.

Żyjemy w czasach, w których internet zdecydowanie powoli wypiera telewizję, która kiedyś była naszym jedynym źródłem informacji. Obecnie możemy wykorzystać potencjał internetu, aby wykreować własną markę. Nasze kompetencje pozwalają nam na tworzenie kreatywnych produkcji filmowych. Wiemy jak obrazem, słowem i dźwiękiem opowiedzieć to, co jest istotne dla Ciebie oraz wizerunku Twojej firmy. Realizowanie filmów czy spotów reklamowych jest naszą pasją, każde zlecenie jest inne, różni się od siebie i do każdego podchodzimy indywidualnie, a im bardziej wymagający projekt tym bardziej nas to motywuje.

Filmy korporacyjne są idealną formą do reprezentacji Twojej firmy. Za ich pomocą zdobędziesz potencjalnych klientów, najlepszych pracowników oraz inwestorów.

Film korporacyjny to film, który w dużym skórce prezentuje potencjał firmy. Sam potencjał filmów reklamowych jest ogromny i daje on niesamowite efekty sprzedaży.
Tego rodzaju filmy reklamowe można zebrać w kilka podpunktów na podstawie ich rodzaju.

Rodzaje filmów korporacyjnych.

Filmy korporacyjne oraz filmy reklamowe — przemyślany spot reklamowy, który zaangażuje Twoich odbiorców. Może dotyczyć Twojej marki, zestawu produktów, którymi dysponujesz lub usług, które oferujesz. W tej produkcji skupiamy się na potencjalne klienta, który ma do zaoferowania także na najważniejszych aspektach konkurencyjności naszego klienta.

Filmy promocyjne – promocja usługi, produktu lub wydarzenia. Odpowiednie użycie spotu reklamowego, promującego wydarzenie dotyczące na przykład jubileuszu lub otwarcia nowej lokalizacji, zaangażuje Twoich odbiorców oraz zwiększy ich zaufanie co to Twojej firmy. Również filmy employer branding, dzięki którym firma zdobędzie nowych specjalistów do pracy, jest to skuteczne narzędzie, jeśli firma potrzebuje nowych pracowników.

Film wizerunkowy – film korporacyjny, który ma za zadanie wywołać pozytywny odbiór Twojej firmy, swoista wizytówka w formie wideo-marketingu, która ma za zadanie ocieplić Twój wizerunek oraz uświadomić konkurencji czy partnerom filmy wielkość, oraz pokazać całą gamę oferowanych usług.

ETAP PREPRODUKCJA


Wywiad z usługodawcą – zbieramy informacje nie tylko o samym projekcie, ale także o samej firmie. Im lepiej poznamy Cię oraz twoją markę od środka, tym lepszy film będziemy w stanie wykonać.

Przygotowanie kosztorysu oraz określenie budżetu, którym dysponujesz.

Wspólne ustalenie lokalizacji do nagrań- siedziba firmy czy teren poza przedsiębiorstwem.

Razem z Tobą ustalamy ile osób, ma wystąpić w filmie.

Wspólnie ustalamy harmonogram, tak aby był skoordynowany z terminami w Twojej firmie.

Wykonanie scenariusza od podstaw lub już od gotowego projektu.

Zebranie logotypów, brandbooka, czcionek, haseł firmowych.

Podczas wspólnych ustaleń, możemy dowolnie usuwać sceny lub zmieniać konspekt. Dobra organizacja i planowanie podczas tego etapu pomoże nam w następnym etapie oraz zapobiegnie wykonywaniu niepotrzebnych poprawek w postprodukcji.

ETAP PRODUKCJA


Organizacja oraz realizacja nagrań. W czasie produkcji filmu chcemy, aby towarzyszyli nam przedstawiciele klienta, tak aby na bieżąco mieli wpływ na przebieg pracy.

Podczas tego etapu pracujemy zgodnie z przygotowanym harmonogramem tak, aby cała praca poszła sprawnie oraz szybko.

Jeśli klient decyduje się na wykonanie serii filmów produktowych, poświęcamy kilka spotkań na dogranie dodatkowych materiałów tak, aby stworzyć z niego większa serię filmów reklamowych.

W ten sposób klient ma większą ilość materiału w niższej cenie.

ETAP POSTPRODUKCJA


Szeroko pojęta postprodukcja wraz z wykorzystaniem (według ustaleń) animacji 2D lub animacji 3D. Na tym etapie siadamy do montażu, synchronizujemy obraz z dźwiękiem, wycinamy sceny i układamy je w całość.

Kolor-korekcja i późniejszy color grading. Podczas obróbki kolorów, profesjonalnie oraz według ustaleń, kolorujemy reklamę, Każdemu ujęciu z osobna poświęcamy dużą ilość czasu na poddanie obróbce kolorystycznej

Dodajemy ustalone animacje 2D, logo, napisy lub nagrany głos lektora.

Tak przygotowany film korporacyjny oddajemy klientowi do wglądu. Po obejrzeniu zleceniodawca może jeszcze przekazać uwagi co do poprawek. Jeśli są one małe i dotyczą, na przykład: wyrzucenia jakiegoś ujęcia to wykonujemy to od ręki i czasami tego samego dnia odsyłamy już gotowy projekt.

Realizacja filmu reklamowego to duże przedsięwzięcie, w którym bierze udział wiele osób; od fachowców po specjalistów różnych dziedzin. Z chęcią współpracujemy z aktorami, tancerzami lub pracownikami firm, jak również z przyjemnością robimy wywiady z wyznaczonymi klientami, które umieszczamy w filmach korporacyjnych.

Cechy skutecznego filmu korporacyjnego.

Aby jakikolwiek film reklamowy był skuteczny oraz przełożył się na efekt w postaci zwiększonej sprzedaży, musi mieć wiele cech, których nie sposób wszystkich wymienić. Każde zlecenie jest inne, wszystko zależy od branży, którą zajmuje się firma oraz tym jak bardzo zaangażowana jest w social media. Mimo wszystko oto podstawowe cechy, które musi zawierać film korporacyjny, aby zaangażował Twoich klientów.

Jasne określenie celu

Film reklamowy na samym początku jego tworzenia musi mieć określony cel. Dzięki temu wiadomo, co przekazać i na czym skupić się podczas projektowania scenariusza. Nie można zrobić jednego filmu o wszystkim dla wszystkich. Jako przedsiębiorca zdecyduj się, jaki ma być cel spotu reklamowego, czy ma o zachęcić odbiorców do wejścia na stronę? Może zakupu nowej linii produktów, którą właśnie wypuściłeś. Opcji jest naprawdę dużo, ale skup się na jednej z nich. To nam pomoże wybrać odpowiedni rodzaj filmu czy ma być to wideo-relacja sportowa? Film produktowy? Film instruktażowy? Czy może spot promocyjny?

Określenie grupy docelowej

Ponownie, nie możemy wyprodukować filmu reklamowego dla wszystkich. Zupełnie inaczej wygląda przekaz o kosmetykach dla nastolatek, a inaczej sportowego samochodu dla biznesmenów. Również film związany z usługami fryzjerskimi dla psów, ma bardzo wąskie grono odbiorców i na pewno nie zainteresuje on wszystkich. Stąd im lepiej określimy docelową grupę odbiorców, tym sensowniej wydasz pieniądze przeznaczone na reklamę. Film korporacyjny wyświetlający się określonej grupie osób, będzie dla nich zrozumiały oraz będzie miał większą szansę na osiągnięcie pożądanego przez nas rezultatu.

Film korporacyjny wywołujący emocje.

Produkcja filmowa to wywoływanie konkretnych emocji za pomocą obrazu. Nie inaczej ma się to przy filmach reklamowych. Jeśli film wywoła jakieś emocje w odbiorcy, to dostaniemy na to jakąś konkretną reakcję. Nie ma nic gorszego niż obojętność widza, która tylko sprzyja kliknięciu przycisku ,,pomiń”. Film korporacyjny może wywołać ciekawość, zaintrygowanie, może również wywołać poczucie niedostępności produktu, przeznaczonego tylko dla wybranych, co od razu powoduje, że klient chce to mieć. Również pozytywne czy wzruszające uczucia są pozytywne dla obioru reklamy. Wzruszająca reklama, bardziej zapada w pamięć, a jednocześnie budzi pozytywne skojarzenia związane z tą marką. Ludzie mają tendencję, do zapamiętywania momentów, w których towarzyszyły im silne emocje.

Call to action.

Wezwij klientów do działania. Jeśli już obejrzeli, krótką relację na Istagramie to zachęć ich do dalszych akcji, na przykład umieść linka do strony, na której mogą kupić projekt i zobaczyć jego specyfikacje. Możesz go również zachęcić hasłami ,,Polub nas” , ,,Zajrzyj na nasz profil” ,,Skomentuj”. Jeśli jasno damy odbiorcy do zrozumienia co teraz ma zrobić po obejrzeniu Twojego filmu korporacyjnego i jeszcze ułatwimy mu to przez jedno kliknięcie to mamy go. Zaangażowanie klientów to podstawa do rozpoznawalności marki oraz sprzedaży produktów.

Konkretny oraz co najważniejsze krótki film reklamowy.

Im krótsza reklama, tym lepiej. Aby utrzymać uwagę widza, film musi być krótki, konkretny oraz dynamiczny. Ni poruszać zbyt wielu tematów naraz, a jednocześnie zamknąć się w kilku minutach. FilmowyReklamowy potrafi stworzyć film, który jest dynamiczny, ciekawy oraz angażujący o czasie nawet 30 sekund, a nawet krótszym.

Intrygujące wprowadzenie.

To właśnie od pierwszych kilku sekund zależy czy widz pomnie film korporacyjny, czy ten go wciągnie na tyle, że po jego obejrzeniu w całości wejdzie na stronę i kupi produkt. Ciekawe intro/ wprowadzenie zatrzyma uwagę widza na dłużej. Również dzięki odpowiedniemu zakończeniu, na przykład ujęcie z logo twojej firmy, animacja 2D z zachęcającym hasłem oraz link do strony wpłynie na podjęcie działania przez widza.

Rozpowszechnienie filmu korporacyjnego.

Jeśli korzystasz z odpowiednich kanałów, to film reklamowy dotrze do większej liczby osób. Również możesz wybrać kilka docelowych źródeł, na których będzie się pojawiać reklama. Natomiast ważne jest, aby określić miejsce docelowe na samym początku rozmów oraz pisania scenariusza.

Czas realizacji filmu korporacyjnego.

Z reguły czas realizacji takiego filmu to kilka tygodni (od 4 do 7 tygodni). Natomiast wszystko zależy od stopnia skomplikowania projektu, jeśli jest to prosta produkcja bez animacji 2D lub animacji 3D, to realizacja filmu zamknie się w 3 tygodniach. Natomiast jeśli jest to wysokobudżetowa produkcja filmowa, to czas trwania wszystkich etapów produkcji przez preprodukcje po końcowy produkt, potrafi zająć nawet 2,5 miesiąca.

Czy opłaca się zlecać firmy reklamowe agencji firmowej?

Tak naprawdę świadomość tego, jaką siłę mają reklamy, jest już powszechna wśród przedsiębiorców. Często stoją przed dylematem czy zrealizować film korporacyjny we własnym zakresie, czy zlecić jego wykonanie agencjom produkcyjnym.

Oba podejścia mają swoją rację bytu, na pewno zachęcamy firmy do marketingu opartego na nagrywaniu filmów. Nagrywanie relacji na Facebooka czy wrzucenie zdjęcia na Instagrama to dobry sposób na aktywizacje pracowników oraz polepszeniu współpracy. Na pewno generuje to takę niskie koszty i naszym zdaniem jest to punkt obowiązkowy w nowoczesnej firmie.

Natomiast w zależności od celu, który chcemy osiągnąć, to wynajęcie ekipy, która wykona film korporacyjny, jest najlepszą opcją, na jaką może zdecydować się przedsiębiorca. FilmowyReklamowy zajmuje się produkcją reklam o bardzo wysokiej jakości, co jest ciężkie do uzyskania na własną rękę. Aby wykonać dobry i skuteczny film na dobrym poziomie, który nie będzie wykorzystywany tylko i wyłącznie na stronę firmową, ale także w telewizji, potrzeba profesjonalnej ekipy z profesjonalnym sprzętem. Jak pisaliśmy wiele razy, skuteczny film promocyjny ma zaangażować oraz zaciekawić odbiorców. Są to wbrew pozorom efekty bardzo trudne do uzyskania, stad najlepiej jest do tego celu wynająć firmę, która zrobi to za Ciebie, a w międzyczasie prężenie działać w mediach społecznościowych.

Jeśli budżet jest dużą przeszkodą, to skontaktuj się z nami, zachęcamy do rozmów, na których wspólnie ustalimy najlepsze rozwiązanie.

Filmy korporacyjne, łączą z odbiorcami, zwiększają wiarygodność firmy, poprawiają wizerunek marki oraz promują twoją firmę wśród konsumentów, konkurencji lub inwestorów.

Koszt filmu korporacyjnego.

Koszt jak można się domyślić, zależy od rodzaju produkcji, którą wykonujemy. Zazwyczaj waha się w przedziale od 2 tysięcy do nawet kilkudziesięciu tysięcy. Natomiast aby poznać dokładną wycenę twojego wymarzonego filmu reklamowego, napisz do nas, razem wybierzemy odpowiednią formę filmu, która zmieści się w planowanym budżecie, a jednocześnie doskonale spełni swoją funkcję.

W naszej ofercie są też filmy instruktażowe, filmy szkoleniowe, filmy promocyjne, filmy wizerunkowe, fotorelacje, krótkie filmy reklamowe na social media oraz wiele innych.
Skontaktuj się z nami i przekonaj sam, dlaczego nasi klienci do nas wracają.

Nasi klienci